کارآموز و استخدام نویسنده دورکار در شیراز

اگر علاقه به نوشتن و نویسندگی دارید، شرکت کاژه به دنبال جذب کارآموز و استخدام نویسنده دورکار در شیراز و سایر شهر‌های ایران است. نویسندگان ما به 2 روش دورکار و حضوری با شرکت کاژه همکاری می‌کنند.

شما می‌توانید با تکمیل فرم زیر به جمع نویسندگان تیم کاژه بپیوندید و از نویسندگی و یا ترجمه متون کسب درآمد کنید.

استخدام نویسنده دورکار در شیراز
مقاله تخصصی

اگر در رشته خاصی تخصص دارید حتماً به کارشناسان شرکت کاژه اطلاع دهید تا از تخصص شما استفاده شود و مقالات تخصصی در حوزه کاریتان به شما تحویل بدهند.

مقاله بازنویسی

راحت‌ترین نوع محتوا متنی، مقاله بازنویسی بوده که فقط نیاز است چند رفرنس خارجی را پیدا کرده و با مطالعه آن، مقاله‌ای طبق قوانین سایت کاژه به ما تحویل دهید.

توضیح محصول

توضیح محصول یکی از انواع محتوای متنی است که شما در مورد محصولات یک سایت  نگارش می‌کنید. برای مثال در مورد یک نوع موبایل خاص و یا مواد خوراکی می‌نویسید.

ترجمه

اگر به زبان‌های خارجی تسلط دارید پیشنهاد می‌کنیم به ترجمه کتاب‌ و مقالات بپردازید و از این روش کسب درآمد کنید. ترجمه متون یکی از خدمات شرکت کاژه است.

رپرتاژ

محتوای رپرتاژ یکی از محتوا‌هایی است که یک نویسنده می‌تواند بنویسد، برای نوشتن این نوع محتوا نیاز به آشنایی با قوانین سئو و محتوای سئو محور است.

صفحات استاتیک

صفحات استاتیک به صفحاتی همچون صفحه تماس با ما، خدمات و یا صفحه اصلی سایت گفته می‌شود که نوع محتوا و لحن آن قبل از نگارش آن توسط کارفرما مشخص می‌شود.

فرم جذب نویسنده در شیراز

نویسندگی در تیم کاژه مزایای مختلفی داره:

  • قبل از استخدام، در دوره کارآموزی ما می‌توانید شرکت کنید.
  • دستیابی به فرصت‌های آموزشی برای رشد مهارت‌های خود.
  • شما هرگز تنها نیستید، با نویسندگان، ویراستاران و مدیران دیگری کار می‌کنید که به شما در رشد و پیشرفت شغلی‌تان کمک می‌کنند
  • تنوع موضوعات مقالات ما باعث شده که شما موضوعاتی که علاقه دارید نگارش کنید.
  • تسویه به موقع و بدون دردسر یکی از اساسی‌ترین اصول تیم کاژه است.

روند کاری نویسندگان در تیم کاژه

one-number-round

آموزش و تایید نویسنده

اگر دانش نویسندگی را ندارید می‌توانید قبل از این که به نویسندگان فعال و تأیید شده تیم کاژه بپیوندید، به‌صورت رایگان در دوره‌های آموزشی و کارآموزی کاژه شرکت کنید.

two-number-round

واگذاری موضوع

بعد از این که کار شما تایید و به عنوان نویسنده فعال کاژه انتخاب شدید، عنوان مقالات و کلمه کلیدی به صورت هفتگی برای شما ارسال شده و مدت زمان معینی برای نگارش آن مشخص می‌شود.

three-number-round

تحویل مقاله

بعد از دریافت عنوان مقاله، برای نویسنده مدت‌زمان مشخصی تعیین می‌شود که مقاله را نوشته و برای ما ارسال کند و در صورت عدم ارسال مورد پیگیری قرار می‌گیرد

four-number-round

بررسی مقاله

بعد از ارسال، محتوای متنی شما توسط کارشناسان کاژه بررسی شده و مواردی همچون کپی نبودن محتوا، خوانایی و رعایت قوانین شرکت و ... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

five-number-round

تایید و یا عدم تایید مقاله

بعد از بررسی محتوا و تایید آن توسط کارشناسان کاژه هزینه آن، به بخش مالی ارجاء داده شده و در صورت عدم تایید محتوا جهت بازنویسی به نویسنده ارسال می‌شود.

six-number-round

پرداخت حق الزحمه

بعد از تایید محتوایتان توسط کارشناسان ما، هزینه آن طبق قرارداد شما محاسبه شده و برای بخش مالی ارسال می‌شود و مبلغ آن نهایتا در 72 ساعت کاری واریز می‌شود.

سوالات متداول

برای نویسنده شدن، بیش از این که نیاز به مهارتی داشته باشد، باید به این حوزه علاقمند باشید بعد از آن می‌توانید با شرکت در دوره کارآموزی و آموزش نویسندگی به این مهارت دست پیدا کنید.

بعد از بررسی مقاله شما و تایید توسط کارشناسان تیم کاژه، هزینه محتوای شما طی 72 ساعت کاری به حساب شما واریز می‌شود.

حقوق نویسندگان کاژه بر اساس نوع محتوا و زبان نگارش آن متفاوت است.

نویسندگان کاژه به 2 گروه فریلنسری و قراردادی تقسیم می‌شوند، که تسویه به نویسندگان قرادادی ماهیانه انجام می‌شود اما نویسندگان فریلسری 72 ساعت کاری بعد از تایید مقاله پرداخت می‌شود.

جذب نیروی نویسنده دورکار

در طول چند دهه گذشته، تقاضا برای استخدام نویسنده دورکار در شیراز و سایر شهر‌های ایران به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به لطف دنیای وب، نویسندگان می‌توانند در منزل و در هر نقطه ایران، از طریق نویسندگی کسب درآمد کنند و حتی به عنوان یک نویسنده دورکار استخدام و حقوق ثابت دریافت کنند.

با این حال، آیا می‌دانید برای جذب و استخدام نویسنده دورکار باید چه کنیم و چه تخصصی باید داشته باشیم؟ ما در این صفحه به این موضوع می‌پردازیم و اگر علاقه به نویسندگی دارید، می‌توانید به عنوان نویسنده کاژه جذب شوید و از طریق این حرفه کسب درآمد کنید.

نویسنده دورکار در شیراز کیست؟

نویسندگان دور کار به اشخاصی گفته می‌شود که خارج از محل کار (به عنوان مثال خانه و یا حتی کتابخانه) برای حوزه‌های مختلف، محتوای متنی نگارش می‌کنند. برای مثال نویسندگان آژانس کاژه در دفتر کاری شیراز حضور ندارند و به همین دلیل ما از تمام نقاط ایران نویسنده دورکار جذب می‌کنیم.

همانطور که از عنوان شغل مشخص است، نویسندگان دورکار به عنوان کارمندان تمام وقت داخلی استخدام نمی‌شوند و می‌توانید استخدام نویسنده دورکار در شیراز را به عنوان شغل دوم انتخاب کنید.

مسئولیت‌ها بعد از استخدام به عنوان نویسنده دورکار

نویسندگان از راه دور محتوای فنی متفاوتی را برای یک سایت شرکتی یا فروشگاهی نگارش می‌کنند و هر محتوایی بر اساس نوع آن، دسته‌بندی شده و مدت تحویل و لحنش متفاوت بوده و نویسنده موظف است که نسبت به محتوایی که به آن واگذار شده، آن را تحویل دهد و نکات زیر را باید رعایت کند.

  • حتماً قبل یا در همان تاریخ تحویل آن را ارسال کنید
  • به لحن محتوا حتماً دقت کنید
  • محتوا نباید مشکل نگارشی و دارای غلط املایی باشد
  • تگ‌ها را حتماً رعایت کنید
  • رعایت اصول محتوای سئو محور و حجم کلمات کلید

به طور کلی حتماً باید تمامی این موارد و فایل اصول نگارش محتوا که توسط کارشناسان آژانس کاژه برای نویسندگان دورکار ارسال می‌شود را رعایت کرده و در صورت وجود مشکل در محتوا آن متن توسط تیم کاژه برگشت می‌خورد.

مهارت‌ها و توانایی‌های نویسنده فنی از راه دور

نویسندگان دورکار باید مهارت‌ها و توانایی‌های متنوعی برای ترکیب اطلاعات شرکتی و فنی برای یک مخاطب عام برای موفقیت در شغل خود داشته باشند. جهت استخدام نویسنده دورکار باید مهارت‌های زیر را داشته باشید.

مهارت‌های ارتباطی

برای ارتباط مؤثر و انجام وظایف شغلی خود، نویسندگان از راه دور می‌دانند که چگونه می‌توانند با افراد از هر طبقه اجتماعی، بسته به نیازهای منحصر به فرد آنها، درک کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

وقتی صحبت از برقراری ارتباط می‌شود، نویسندگان دورکار به هدف، وضوح و کامل بودن پیام خود پایبند هستند. آنها لحن مثبت و در عین حال دلگرم‌کننده‌ای دارند. اعتماد و تخصص از طریق اسناد فنی ارائه می‌شود و بینش دیگران را ترکیب می‌کند تا به خوانندگان کمک کند اطلاعات فنی را درک کنند.

مهارت‌های فنی

برای جذب و استخدام نویسنده دورکار نیاز به علم و مهارت در آن زمینه دارید. این مهارت‌ها می‌توان از تحصیل و یا خواندن کتاب و مقالات متعدد به دست آید. شما اگر علم کافی برای نگارش آن محتوا ندارید می‌توانید آن را برگشت یا با خواندن مقالات مشابه آن را به دست آورده و محتوا را نگارش کنید.

بیشتر بخوانید بستن پنجره
4.6/5 - (8 امتیاز)

جشنواره طراحی سایت

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

به  مدت محدود سایتتو با قیمت قالب آماده،
به صورت اختصاصی طراحی کن