تولید محتوای متنی در شیراز

سفارش تولید محتوای متنی در شیراز یکی از نیاز‌های انواع وب‌سایت‌ها است و برای هر محتوایی در وب‌سایت، چه ویدئویی و چه گرافیکی ابتدا نیاز به یک سناریو متنی داریم. زیرا گوگل و سایر پلتفرم‌ها راحت‌تر محتوای متنی را آنالیز می‌کنند و تمام کلمه‌های یک محتوا می‌تواند در سئو تأثیرگذار باشد.
آژانس دیجیتال مارکتینگ کاژه با دارا بودن تیم نویسندگی و سئو، می‌توان بهترین انتخاب برای تولید محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی شما باشد. شما می‌توانید در کنار سفارش تولید محتوای متنی در شیراز، از خدمات دیگر ما همچون تولید محتوای ویدئویی و گرافیکی، مدیریت وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی و سئو آن بهره‌مند شوید.
تولید محتوای متنی در شیراز​
بلاگ

تولید محتوای متنی برای مقالات سایت خود یکی از راه‌های افزایش ترافیک وب‌سایت شماست. این نکته را توجه کنید که این محتوا باید حتما سئو محور باشد.

توضیح محصول

هر محصول در سایت شما برای ایندکس شدن در گوگل نیاز به یک محتوای متنی یونیک و سئو شده داردکه از لحاظ بازاریابی نیز تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مخاطب بدهد.

صفحات استاتیک

صفحات سایت یکی از پر اهمیت‌ترین محتواهای یک سایت هستند که باید طبق اصول و تخصصی خاص نگارش شوند. محتوا این صفحات باید کوتاه، جامع و جذاب باشد.

کپشن نویسی

کپشن در شبکه‌های اجتماعی بسیار پر اهمیت است و با یک محتوای متنی خوب، صفحات می‌توانند در موتور‌های جستجو هم رتبه و ورودی بگیرند.

رپرتاژ

رپرتاژ یکی از بهترین روش‌های تبلیغ برای وب‌سایت شماست که رپرتاژ نویسی نیاز به تخصص خاص دارد که باید حتما عناوین و کلمه کلید به درستی انتخاب و استفاده شود.

سناریو نویسی

سناریو نویسی یکی از خدمات شرکت کاژه است که به صورت رایگان برای محتوا‌های ویدیویی نگارش ‌می‌شود. ما این خدمت را به طور جداگانه به مشتریان خود ارائه می‌کنیم.

پلتفرم‌ها

اکثر پلتفرم‌ها نیاز به محتوای متنی دارند اما نوع نگارش و لحن محتوای آن متفاوت است. کاژه به عنوان یک مرجع در تولید محتوای متنی در شیراز، تولید انواع محتوای متنی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

mmm

وب‌سایت

اصلی‌ترین محتوای یک سایت، متن‌های درج شده در آن است. دلیل آن این است که موتورهای جستجو بر اساس محتوای متنی و کیفیت این محتوا به سایت ما رتبه می‌دهند.

شبکه‌های اجتماعی متن محور

امروزه الگوریتم برخی شبکه‌های اجتماعی متن محور به تولید محتوای اصولی و ارزشمند اهمیت زیادی می‌دهند به همین دلیل سفارش تولید محتوای متنی تقاضای بالایی پیدا کرده است.

نشریات

یکی از خدمات کاژه ارائه محتوای متنی برای مجله‌ها و نشریات است. این محتوا باید توسط افراد خواصی نگارش شود و یا نیاز به مصاحبه و تحقیق است که ما میتوانیم 0 تا 100 این پروژه‌ها را برای شما انجام دهیم.

ویژگی یک محتوای متنی خوب!

جذاب

محتوای جذاب باعث میشه مخاطب میل به خواندن کل محتوا را داشته باشد و مجذوب آن متن شود. بیش از محتوا باید عناوین جذاب و سوال بر‌انگیز باشد.

سئو محور

محتوا باید به صورتی باشد که هم برای مخاطبان جذاب باشد و هم برای موتور‌های جستجو. برای رتبه گیری صفحات در گوگل نیاز به محتوای سئو محور است.

ساده و خوانا

محتوای متنی باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان به راحتی بتوانند آن محتوا را درک کنند و فاقد هیچ‌گونه غلط املایی و کلمات قلمبه و سلمبه باشد.

محتوای متنی

هدفمند

نوشتن یک محتوا برای سایت در صورتی که هدفمند نباشد و مخاطب را به عمل خاصی ترغیب نکند، هیچ ارزشی ندارد. هدف از تولید محتوا می‌توان فروش و یا برندینگ باشد.

کوتاه و جامع

محتوا باید به صورت پاراگراف‌های کوتاه باشد تا مخاطبان بهتر مطالب را درک کنند و با پرهیز از اضافه گویی، محتوا به صورت جامع و مفید نگارش شود.

توجه به لحن محتوا

لحن محتوا یکی از اصول مهم در نگارش هر نوع محتوای متنی است که بر اساس نوع آن متفاوت است و می‌توان به صورت دوستانه و صمیمی باشد و یا رسمی و تجاری

سوالات متداول

هزینه تولید محتوای متنی در شیراز بر اساس نوع محتوا و تعداد کلمه آن متفاوت است که می‌توان برای اطلاع از قیمت‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تمامی محتوا‌های نگارش شده توسط شرکت کاژه برای سایت و شبکه‌های اجتماعی شما سئو شده است به این معنا که تمامی اصول سئو در محتوا رعایت شده از جمله تعدد کلمه کلید، انتخاب عناوین و طول محتوا.

سفارش تولید محتوای متنی در شیراز

تولید محتوای متنی در شیراز

چرا سفارش تولید محتوای متنی اهمیت پیداکرده است؟

نوشتن محتوا، فرایند نوشتن و ویرایش محتوای متنی وب و یا سایر پلتفرم‌ها بوده که معمولاً برای اهداف بازاریابی دیجیتال است. این می‌تواند شامل نوشتن پست‌ها و مقالات وبلاگ، کپشن و متا برای ویدیوها و پادکست‌ها، و همچنین محتوایی برای پلتفرم‌های خاص، مانند توییت در توییتر یا پست‌های متنی در ویرگول و لینکدین باشد.

چرا تولید محتوای متنی مهم است؟

اکثر مردم "نوشتن محتوا متنی" را که می‌شنوند، به نوشتن مقاله فکر می‌کنند. با این حال، نوشتن محتوا فقط برای پست‌های وبلاگ نیست در واقع، نوشتن محتوا برای انواع قالب‌های محتوا مهم است، از جمله:

  • محتوای مقالات سایت
  • محتوای متنی و توضیحات محصولات سایت
  • محتوای صفحات و دسته بندی‌های سایت
  • متا ویدئوها
  • متن‌های تبلیغاتی و رپرتاژ
  • سناریو‌های ویدئویی
  • کپشن اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی
  • محتوای نشریات و مجله‌ها

تولید محتوا متنی در شیراز چیست؟

یک نویسنده محتوا متنی را برای وب‌سایت‌ها، محصولات دیجیتال و یا سایر پلتفرم‌های مرتبط ارائه می‌کند؛ که شامل محتوای وبلاگ‌ها، صفحات سایت، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، سناریو فیلم‌ها و موارد دیگر است.

متن ارائه شده توسط نویسنده، جذاب و مختصر است و طبق قوانین بهینه‌سازی موتور جستجو (محتوای سئو محور) برای افزایش رتبه سایت شما در موتور جستجو گوگل نگارش می‌شود. نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا متنی حرفه‌ای باید از نظر خلاقیت مهارت داشته باشند و باید بتوانند برای طیف وسیعی از مخاطبان، پلتفرم‌ها و حوزه‌های مختلف بنویسند.

تولید محتوای متنی در شیراز تقاضای زیادی دارد زیرا به یک برند هویت داده و اعتبار آن را افزایش می‌دهد. در نهایت، متن خوب می‌تواند بر افزایش مشتری و درآمد یک کسب‌وکار تأثیر بگذارد، به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها به اهمیت استخدام نویسندگان محتوای متنی باکیفیت پی می‌برند.

برای نگارش محتوای متنی به چه مهارت‌هایی نیاز است؟

برای تولید محتوای متنی در شیراز، مدرک تحصیلی خواصی لازم نیست، اما داشتن پیشینه تحصیلی مرتبط بامحتوا به شما کمک می‌کند. به عنوان مثال، بسیاری از نویسندگان محتوا متنی دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی نیستند اما به دلیل دانشی که دارند، روزنامه‌نگار یا نویسنده موفق و خلاقی هستند.

علاوه بر این، برخی ممکن است مدرک فنی یا آموزشگاهی مانند مدرک برنامه‌نویسی، تعمیرات، کشاورزی و ... داشته باشند. داشتن این نوع تخصص می‌تواند به شما کمک کند تا برای توضیح محصول که برای آن می‌نویسید را بهتر درک کنید و اعتبار و اقتدار خود را در حوزه خود ایجاد کنید.

 

بیشتر بخوانید بستن پنجره
4.8/5 - (5 امتیاز)

جشنواره طراحی سایت

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

به  مدت محدود سایتتو با قیمت قالب آماده،
به صورت اختصاصی طراحی کن