تولید محتوای ویدیویی و ساخت تیزر در شیراز

اگر به دنبال محتوای تاثیر گذار هستید، محتوای ویدیویی بهترین انتخاب برای شماست. امروزه مخاطبان برای یادگیری و سرگرمی به دنبال ویدیو هستند و با درک این موضوع اکثر کارفرما‌ها به دنبال تولید محتوای ویدیویی برای کسب و کار خود هستند.
سفارش تولید محتوای ویدیویی و ساخت تیزر در شیراز را به آژانس کاژه بسپارید. ما با دارا بودن تیم تولید محتوای ویدیویی و فیلم بردار‌های حرفه‌ای بهترین تیزر‌ و ویدئوها را نسبت به نیاز شما تولید می‌کنیم.
موشن گرافی

به ویدیو‌هایی که محتوایی را به صورت متحرک به مخاطب نمایش می‌دهد، محتوای موشن گرافیک می‌گویند که عموما در این ویدیو‌ها از تصاویر واقعی استفاده نمی‌شود.

استاپ موشن

استاپ موشن تکنیک جدیدی است که امروزه بسیار رایج شده که برای ساخت آن از اشیا واقعی در حالت‌های مختلف تصویربرداری کرده و به ویدیو تبدیل می‌شود. 

تیزر تبلیغاتی

همه کسب و کار‌ها برای معرفی خود و خدماتشان نیاز به تیزر تبلیغاتی دارند که سناریویی برای ساخت آن طراحی شده و ویدیو آن به صورت تصاویر آماده یا موشن ویا با فیلم‌برداری است.

بررسی محصول

بهترین راه برای معرفی محصولات خود، ویدیو است که میتوان به صورت آنباکسینگ محصولات یا معرفی با موشن و نریشن و یا متن و موسیقی باشد.

معرفی با نریشن

خدمات و یا کسب و کارتان را میتوانید با ویدیویی از محل خود یا محتوای گرافیکی و با نریشنی در زیر آن معرفی کنید.

معرفی با مجری

معرفی کسب و کارتان توسط شما و یا فردی خوش صدا در جلوی دوربین، از موثرترین روش‌های تبلیغاتی است زیرا حس اعتماد را به مخاطب انتقال می‌دهید.

پلتفرم‌ها

برخی پلفرم‌ها همانند یوتوپ، ویدیو محور هستند و برای فعالیت در این رسانه‌ها نیاز است حتما تولید محتوای ویدیویی انجام دهید اما در سایر پلفرم‌ها باید در کنار محتوای گرافیکی و یا متنی، محتوای ویدیویی قرار دهید، زیرا محتوای ویدیویی جذاب‌تر بوده و برای سئو مناسب‌تر است.

VIDEO

وب‌سایت

همه از تاثیر فوق‌العاده ویدیو بر مخاطب و سئو وب‌سایت آگاه هستیم. با استفاده از محتوای ویدیویی ارزشمند فروش خود را افزایش دهید. 

شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام ارزش بالاتری برای محتوای ویدیویی قائل هستند و همچنین مخاطب ارتباط بهتری با محتوای ویدیویی برقرار می‌کند.

رسانه‌ها

محتوای ویدیویی به عنوان محتوای برتر در دنیای امروزی، در هر رسانه‌ای که باشد باعث افزایش تعامل کاربر و بالا رفتن نرخ تبدیل می‌شود.

ویژگی‌های محتوای ویدیویی برتر!

خلاقانه

استفاده از خلاقیت در تمامی عرصه‌ها باعث دیده شدن، رشد و متایز شدن از دیگران می‌شود. کاژه با شکستن کلیشه‌ها، شما را از بقیه متمایز می‌کند.

جذاب

یک ویدیوی جذاب باید مخاطب مخاطب را میخکوب کند و اطلاعات کامل را به او بدهد تا مخاطب بعد از اتمام ویدیو حس مثبتی داشته باشد.

مفید

ویدیو بهترین محتوا برای متقاعدسازی مخاطب و آگاه کردن او از موضوع مورد نظر است. کاژه با سناریوهای اختصاصی و مفید محتوای شما را تاثیرگذار می‌کند.

محتوای ویدیویی

تاثیر گذار

محتوای ویدیویی به خاطر داشتن پتانسیل‌های بالا اطلاعات دقیق و کاملی را به مخاطب می‌دهد و تمامی سوالات او را در مورد موضوع مورد نظر برطرف می‌سازد.

باکیفیت

اینکه محتوای ویدیویی از نظر فنی کیفیت مناسبی داشته باشد نکته بسیار مهمی است که تاثیر زیادی روی مخاطب می‌گذارد.

زمان مناسب

یک ویدیو باید به نسبت پلتفرمی که در آن منتشر می‌شود از مدت زمان مناسبی برخوردار باشد. برای مثال طول مدت ویدیو در یوتیوب به نسبت اینستاگرام بلند‌تر است.

سوالات متداول

هزینه تولید محتوای ویدیوئی و ساخت تیزر در شیراز بر اساس نوع ساخت و مدت زمان آن متفاوت است. برای اطلاع از هزینه‌ها به کارشناسان کاژه تماس بگیرید.

به محتوایی گفته می‌شود که دارای صوت، تصویر و محتوای گرافیکی است که می‌توان حاصل فیلم‌برداری با دوربین و یا محتوای موشن و گرافیکی که توسط نرم افزار‌های رایانه‌ای طراحی می‌شود باشد.

سفارش تولید محتوای ویدیویی در شیراز

تولید محتوای ویدیویی

تولید محتوای ویدیویی یک راه حل ایده‌آل برای معرفی خود و کسب‌وکارتان است. امروزه پلتفرم‌های ویدیو محور از جمله یوتوپ، آپارات جایگاه بسیار خوبی در بین مردم پیدا کرده و کاربران در سایر پلتفرم‌ها که قابلیت بارگذاری ویدیو را دارند بیشتر به دنبال ویدئو هستند تا محتوای متنی و گرافیکی.

اگر در استراتژی رشد کسب و کار خود از تولید محتوای ویدیویی استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای دیده شدن حتماً از ویدئو استفاده کنید، فقط باید بدانید چگونه و در کجا باید استفاده شود.

تولید ویدئو چیست؟

در یک جمله کوتاه، "تولید محتوای ویدئو" می‌تواند به سادگی فیلم‌برداری از فرایندی و یا ساخت ویدئو با ترکیب چند تصویر با صدا باشد و به طور حرفه‌ای‌تر می‌توان با به حرکت درآوردن شخصیت گرافیکی باشد، همانند موشن و انیمیشن.

با این حال، به طور کلی، فرایند تولید یک ویدئو ساده و یا حرفه‌ای شامل 5 بخش زیر می‌شود.

  1. برنامه ریزی و توسعه: مراحل اولیه تصمیم گیری درباره نوع محتوایی که می‌سازید، هدف آن چیست؟ میزان بودجه قرار گرفته و ارزش آن چقدر است؟
  2. پیش تولید: می‌تواند شامل نوشتن، سناریو نویسی، جستجوی مکان و سایر مواردی باشد که باید قبل از تولید محتوای ویدیویی در شیراز باید انجام داد.
  3. تولید: تصویربرداری فیزیکی، که در آن دوربین‌ها فیلم می‌گیرند تا بعداً از آن استفاده کنند.
  4. پست پروداکشن: ویرایش، امتیازدهی، میکس و جلوه‌های بصری
  5. بازاریابی و توزیع: انتشار و سئو ویدئو

تولید ویدئو در مقابل فیلمبرداری

  • تولید محتوای ویدیویی: به کل فرایند ساخت یک محتوا اشاره دارد.
  • فیلمبرداری: به طور مستقیم به فرایند فنی ضبط فیلم با دوربین فیلمبرداری گفته می‌شود.

فیلمبرداران می‌توان تنها پرسنلی باشند که مراسم عروسی را تصویربرداری کنند، در حالی که تولید ویدیو فرایند حرفه‌ای‌تری از برنامه ریزی، تصویربرداری، ویرایش و توزیع محتوای ویدیویی را پوشش می‌دهد.

اصطلاح "فیلمبردار حرفه‌ای" یا "عکاس حرفه‌ای" هنوز برای توصیف صنعتگری استفاده می‌شود که بر روند فیلمبرداری در تولید ویدئو نظارت می‌کند. مدیریت نور، حرکت دوربین و تیمی از تکنسین‌ها را نظارت می‌کند که مطمئن می‌شوند تصاویر ثبت‌شده درست هستند؛ که رنگ، فوکوس و سایر ملاحظات زیبایی‌شناختی و فنی از پیام تولید ویدیو پشتیبانی می‌کنند. در مقابل، فیلمبرداران آماتور تمایل دارند از آنچه در حال حاضر وجود دارد، با استفاده از حداقل نور و احتمالاً بدون خدمه فیلمبرداری کنند.

تولید ویدیوی داخلی در مقابل برون سپاری

ویدئو برای ثبت نکات دقیق و معرفی محصولات بسیار مناسب است، زیرا کلمات و تصاویر فقط می‌توانند به طور مبهم این موارد را بیان کند. با تبدیل شدن ویدیو به بخشی ضروری از محتوای وب، بسیاری از شرکت‌های بزرگ در سال‌های اخیر توجه خود را به تولید ویدیوی داخلی معطوف کرده‌اند و ویدیو‌های خود را در استودیو خود ضبط می‌کنند. نمونه‌های پرطرفدار شامل تمام ویدئوهای رونمایی محصولات موبایل و IT و تست آن‌ها که در وب‌سایت‌ها و حساب‌های اینستاگرام و مجلات تکنولوژی مانند زومیت قرار دارند. اما قطعاً بیشتر کسب و کار‌های کوچک دسترسی به استودیو داخلی ندارند و باید تولید و ضبط ویدیو را برون سپاری کنند.

برون سپاری به این معنی است که شما نیازی به نگه داشتن کارکنان تولید محتوا ندارید، که می‌تواند فراتر از توان اکثر مشاغل کوچک و متوسط ​​باشد. استخدام افراد متخصص تولید محتوای ویدیویی بسیار هزینه بر بوده و صرفه اقتصادی ندارد و استفاده از افراد آماتور کیفیت محتوای شما را پایین آورده و نتیجه بر نبوده. در کنار استخدام نیرو شما نیاز به تجهیزات فیلم‌برداری دارید که شامل نور، پرده، دوربین و... بوده که خرید این تجهیزات هزینه خیلی سنگینی برای شرکت در بر دارد. پیشنهاد می‌کنیم، برای سهولت و بازدهی بیشتر تولید محتوای ویدیویی در شیراز را به آژانس کاژه بسپارید.

مزایای استفاده از محتوای ویدیویی در وب‌سایت

ویدئو نسبت به سایر محتواها جذاب و قانع‌کننده‌تر بوده، همچنین اشتراک‌گذاری این نوع محتوا نسبت به محتوای متنی و گرافیکی بیشتر است. برای اینکه سئو سایت شما تقویت شود باید از سایر رقبا قوی‌تر باشید و محتوای جدیدتر و خاص تولید کنید. تولید محتوای ویدیویی می‌تواند برگ برنده وب سایت شما باشد و با استفاده از این نوع محتوا در سایت خود، بازدید خود را افزایش دهید.

مراحل تولید محتوا ویدیویی در شیراز

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، پنج مرحله کلی برای تولید محتوای ویدیویی در شیراز وجود دارد که در ادامه می‌خواهیم به این 5 مورد بپردازیم:

فاز 1: برنامه ریزی و توسعه

برای بسیاری، این مرحله می‌تواند هیجان انگیزترین مرحله تولید باشد. این مرحله‌ای است که در آن سؤالات و موضوعات بزرگی که منجر به فیلم‌برداری محتوای ویدیویی می‌شود مطرح و پاسخ داده می‌شود.

این موارد می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • هدف کلی این محتوای ویدیویی چیست؟
  • مخاطب هدف کیست؟
  • چگونه می‌توانید هدف محتوا را به بهترین شکل بیان کنید و به مخاطب برسید؟
  • چه منابعی دارید؟
  • مشکلات یا موانعی که ممکن است در ایجاد محتوا با آن مواجه شوید چیست؟

برنامه ریزی و توسعه با سؤالات کلان شروع می‌شود که به‌تدریج ریزتر می‌شوند. هنگامی که هدف یک ویدیو را شناختید، می‌توانید شروع به بررسی مراحل تولید آن کنید.

سؤالاتی باید برای تولید محتوای ویدیویی از خود بپرسیم و به آن پاسخ دهیم، مانند: 

  • نیاز به فیلمبرداری دارد یا به صورت انیمیشن تولید می‌شود؟
  • آیا این سبک در محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) با احساس واقعی ظاهر می‌شود؟
  • آیا این محتوای ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود؟
  •  آیا از آن در چندین پلتفرم استفاده می‌شود؟

سؤالات مربوط به بودجه مطرح خواهد شد. آیا با بودجه پیشنهادی می‌توان به این ایده دست یافت یا نیاز به افزایش آن است و یا نیاز به تغییر نوع و یا سبک محتوا.

فاز 2: پیش تولید

سؤالات پیرامون "این چگونه ساخته می‌شود؟" شروع به گرفتن یک مزیت عملی‌تر در پیش‌تولید است. پس سؤالاتی در مورد:

  • استخدام پرسنل و نیروی مورد نیاز
  • پاسخ به سوالات مربوط به موقعیت مکانی
  • بودجه
  • مدت زمان فیلمبرداری (که مستقیماً بر بودجه فیلمبرداری تأثیر می‌گذارد)

در حالت ایده‌آل، بسیاری از مشکلات در طی پیش تولید ویدیو حل می‌شوند. تولیدات اغلب در این مرحله کاهش می‌یابند، زیرا مشخص می‌شود که برنامه‌های اولیه بسیار پرهزینه هستند.

در طول پیش تولید، بسیاری از تیم‌ها به تکنیک‌های پیش‌تصویری مانند استوری‌برد، فهرست عکس‌ها و نرم‌افزاری که امکان تجسم سه‌بعدی مجموعه‌ها و نور را می‌دهد، تکیه می‌کنند. زمانی که تولید محتوای ویدیویی شروع می‌شود در صورتی که از قبل برنامه‌ریزی کرده باشید، همه چیز یک امر رسمی است و گرفتن فیلم بسیار ساده می‌شود.

فاز 3: تولید

تولید شامل فیلمبرداری واقعی است. تولید محتوای ویدیویی در شیراز معمولاً به شدت کنترل می‌شود، زیرا شامل پرسنل و خدمه‌ای است که در مکان فیلمبرداری حضور دارند و اگر فیلمبرداری طولانی شود، اضافه کاری دریافت می‌کنند. علی‌رغم برنامه ریزی خوب و دقیق، اغلب موانعی وجود دارد که باید با آن‌ها مقابله کرد، خواه مسائل تدارکاتی مانند آب‌وهوا یا مکانی متفاوت با آنچه انتظار می‌رود باشد یا اجرای بازیگری که حرفه‌ای عمل نمی‌کند.

فاز 4: پس از تولید

تولید محتوای ویدیویی در شیراز شامل تمام اقداماتی است که برای اینکه ویدیوی شما بعد از فیلمبرداری برای مخاطب جذاب و با کیفیت باشد باید بر روی آن اقدامی انجام داد که شامل:

  • ویرایش
  • تصحیح رنگ
  • ویژوال FX
  • طراحی و میکس صدا

پست پروداکشن معمولاً ترکیبی از حل مسئله و خلاقیت است، مانند اضافه کردن موشن گرافیک و موسیقی. پست پروداکشن به شما این امکان را می‌دهد که محتوای تولیدی را به روش‌های مختلف تغییر دهید و به طور مؤثر یک کمپین کامل را از یک یا دو روز تصویربرداری به شما ارائه دهد.

فاز 5: بازاریابی و توزیع

اکنون وقت آن رسیده که با استفاده از داده‌ها و هدف گذاری، محتوای ویدیویی خود را به مخاطبانتان به اشتراک بگذاریم. شما باید حتماً به محل و زمان قرارگیری آن توجه کرده و اطمینان حاصل کنید که محتوا به گونه‌ای ساخته شده است که مخاطبان به آن ارتباط برقرار می‌کنند. این مرحله همچنان می‌تواند شامل خلاقیت باشد، زیرا محبوبیت کمپین خود را زیر نظر می‌گیرید و به آزمایش و اصلاح ادامه می‌دهید تا مطمئن شوید که به KPIهای خود ضربه نمی‌زنید.

ساخت انواع ویدیو در شیراز

ژانرهای مختلف برای ساخت ویدیو در شیراز وجود دارد که هر کدام مخاطبان خاص خود را دارد. رایج‌ترین نوع تولید محتوای ویدیویی عبارت‌اند از:

ویدیوی برای برند و شرکت‌ها

این ویدیویی هست که فضایل و داستان برند و شرکت شما را تمجید می‌کند. ویدیوهای برند‌ها روایتی را ایجاد می‌کنند که در آن برند شما قهرمان است. اینها می‌تواند شامل اظهارات مشتریان، کارمندان و یا حتی خود شما باشد.

ویدیوی توضیح محصول (معرفی محصول)

امروزه ویدیو‌های معرفی محصول بسیار رواج و علاقه‌مندان بسیار پیدا کرده. این ویدیوها نحوه عملکرد یک محصول را اغلب از طریق محتوای گرافیکی یا انیمیشنی توضیح می‌دهند.

این سبک ویدیو‌ به‌ویژه برای محصولات دیجیتال و فناوری‌های جدید بسیار رواج دارد؛ همانند معرفی موبایل، لپ‌تاپ و ... . ویدیو‌های معرفی محصول بسیار مناسب شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و صفحات توضیح محصول شما است که سبب افزایش فروش و تقویت سئو شما می‌شود.

ویدئو مخصوص صنایع و شرکت‌های خدماتی

ویدیوهای خاص برای صنایع مختلف، مخاطبانی را هدف قرار می‌دهد که در یک بخش خاص کار می‌کنند یا خدمات خاصی را :

  • مشاور املاک
  • وکلا
  • صنعت پزشکی
  • شرکت‌های هواپیمایی

ساخت ویدیو برای اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی

ویدیو برای شبکه‌های اجتماعی یکی از خدمات تولید محتوا ویدیویی در شیراز است. اگر به دنبال معرفی خود و یا فالوور و مشارکت بیشتر در شبکه‌ی اجتماعی خود هستید، ویدیو بهترین انتخاب برای شماست.

ساخت ویدیو اینستاگرام در شیراز یکی از خدمات آژانس کاژه است که منجر به تعامل بیشتر در اینستاگرام شما می‌شود. ویدیو‌ها برای شبکه‌های اجتماعی طوری طراحی و ساخته می‌شود که مخاطبان به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

ساخت تیزر تبلیغاتی در شیراز

ساخت ویدیو برای تیزر‌های تبلیغاتی یکی از خدمات ویژه آژانس کاژه است. تولید محتوای این نوع ویدیو به دلیل حساسیت و اهمیت بالای آن نیاز به سناریو و برنامه‌ریزی خاصی دارد.

معمولاً این نوع ویدیو نیاز به تصویربردار و صدابردار حرفه‌ای دارد و هزینه تولید آن نسبت به سایر ویدیو‌ها بیشتر است. آژانس کاژه با کارنامه قوی در ساخت تیزر‌ در شیراز می‌توان پشتیبان و معرف شما و یا خدماتتان باشد.

ساخت ویدیو برای وب‌سایت شما

تولید محتوای این نوع ویدیو در شیراز معمولاً برای مخاطبانی است که نیاز به معرفی خود و محصولاتشان دارند. مدیران وب‌سایت‌ها و کارشناسان سئو به‌خوبی اهمیت ساخت ویدیو برای وب‌سایتشان را می‌دانند.

ویدیو‌ها محتوای عالی برای سئو کردن وب‌سایت است. امروزه همه وب‌سایت‌ها پر از محتوای متنی و تصویری است اما به دلیل هزینه بالا ساخت ویدیو نسبت به سایر محتوا‌ها، تولید محتوای ویدیویی می‌توان برگ برنده شما نسبت به رقیبانتان باشد. 

هزینه ساخت ویدیو در شیراز چقدر است؟

با پیشرفت‌ تکنولوژیکی هزینه‌ ساخت و تولید محتوا ویدیو در شیراز نسبت به گذشته بسیار کاهش‌یافته. فرایند ساخت و تولید ویدیو به‌سرعت در حال ساده‌سازی است و حتی در برخی موارد هزینه ساخت یک ویدیو 1 دقیقه‌ای از طراحی یک تصویر هم کمتر می‌شود. اما هزینه ساخت ویدیو در شیراز به مواردی زیر بستگی دارد:

  • محتوای ویدیو (فیلم‌برداری شده، انیمیشن و...)
  • نوع ویدیو (توضیح محصول، تبلیغاتی، معرفی و...)
  • تجهیزات تصویربرداری موردنیاز
  • شخص گوینده و بازیگر
  • و ...
بیشتر بخوانید بستن پنجره

نکات مهم در هنگام ساخت تیزر در شیراز

تیزرهای تبلیغاتی راهی عالی برای ایجاد هیجان و افزایش فروش محصولات یا خدمات شما است. این نوع محتوا، ویدیویی کوتاه و جذابی هستند که به مشتریان بالقوه شما نگاهی پنهانی به آنچه که با خرید کالا شما و استفاده از خدماتتان بدست می‌آورند را نشان می‌دهید. در ادامه این محتوا، نکات و راهکارهایی برای ساخت تیزر در شیراز که تاثیر زیادی دارد و کاربران را در مورد برند شما هیجان زده می‌کند، مورد بحث قرار می‌دهیم.

1.      هنگام ساخت تیزر در شیراز روی مخاطب هدف خود تمرکز کنید

هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی در شیراز، مهم است که مخاطبان هدف خود را بشناسید و بدانید چه چیزی برای آنها جذاب است و به علایق و نیازهای آنها توجه کنید.

2.      آن را کوتاه و جذاب بسازید

تیزرهای تبلیغاتی باید کوتاه و جذاب باشند. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید، بنابراین هر ثانیه ویدیو مهم است و باید این تیزر مختصر و جذاب باشد و از استفاده از اصطلاحات تخصصی یا فنی که ممکن است مخاطبان شما را سردرگم کند، خودداری کنید.

3.      از تصاویر بصری به بهترین نفع استفاده کنید

محتوای بصری می‌تواند ابزار قدرتمندی در تیزرهای تبلیغاتی باشد. از تصاویر یا ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید که محصول یا خدمات شما را در عمل به نمایش بگذارند. این به مخاطبان شما کمک کرده تا محصول یا خدمات شما را تجسم کنند و هیجان خود را برای خرید آن افزایش دهند.

4.      احساس فوریت ایجاد کنید

با تاکید بر اینکه خدمات یا محصولاتتان فقط برای مدت محدود یا به تعداد محدود در دسترس است، احساس فوریت را در تیزرها تبلیغاتی خود ایجاد کرده‌اید. این باعث ایجاد ترس از دست دادن (FOMO) در بین مخاطبان شما می‌شود و آنها را تشویق می‌کند که سریع اقدام کنند.

5.      ویژگی و مزایای محصولات و یا خدماتتان را برجسته کنید

هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی در شیراز، بر مزایایی که محصول یا خدمات شما ارائه می‌دهد تمرکز کنید. محصولات شما چه مشکلی را حل می‌کند؟ چگونه زندگی مردم را آسان‌تر یا بهتر می‌کند؟ با برجسته کردن مزایا، حس هیجان و انتظار را در بین مخاطبان خود ایجاد خواهید کرد.

6.      از مکان های دیدنی و فرهنگ محلی استفاده کنید

احتمالا در شهر شما، مکان‌های دیدنی و فرهنگی محلی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها در تیزرهای تبلیغاتی به نفع خود استفاده کنید. این عناصر را در تصاویر یا پیام‌های خود بگنجانید تا حس آشنایی و ارتباط با مخاطبان خود را ایجاد کرده باشید.

7.      با فرمت‌های مختلف تبلیغات خود را آزمایش کنید

تیزرهای تبلیغاتی خود را در چند نسخه بسازید و سعی کرده از انواع مختلف جلوه‌های بصری، موسیقی یا صداگذاری استفاده کنید تا ببینید چه چیزی مورد پسند مخاطبان شما است. همچنین می‌توانید در چند نسخه با مدت زمان مختلف، از چند ثانیه تا یک دقیقه یا بیشتر را امتحان کنید تا ببینید کدام نسخه تاثیر بیشتری بر بینندگان شما دارد.

8.      با برند خود سازگار باشید

مطمئن شوید که تیزرهای تبلیغاتی شما با ظاهر و احساس کلی برند شما سازگار است. از رنگ‌بندی گرفته تا فونت‌ها و پیام‌هایی که در تیزر تبلیغاتی خود استفاده می‌کنید. این به شناخت برند و اعتماد در بین مخاطبان شما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید بستن پنجره
4.8/5 - (9 امتیاز)

ارتباط با کارشناسان کاژه در7 روز هفته

جشنواره طراحی سایت

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

به  مدت محدود سایتتو با قیمت قالب آماده،
به صورت اختصاصی طراحی کن