تبلیغات اینترنتی در شیراز

تبلیغات اینترنتی و آنلاین از بهترین روش‌های معرفی وب‌سایت شماست. با اجرای تبلیغات اینترنتی در شیراز علاوه بر مطرح شدن کسب‌وکار خود به صورت لوکال، می‌توانید خود را به سراسر کشور معرفی کنید.
تبلیغات اینترنتی انواع مختلفی دارد که باتوجه به استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما به‌صورت اختصاصی پیاده‌سازی و اجرا می‌شود. در ادامه جزئیات خدمات تبلیغات اینترنتی آژانس کاژه را مطرح می‌کنیم.
تبلیغات اینترنتی در شیراز
رپرتاژ

یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی در شیراز نوشتن و انتشار رپرتاژ آگهی است که علاوه بر معرفی شما بک‌لینک‌های مناسبی برای وب‌سایت شما خواهد داشت.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی برای انواع وب‌سایت‌ها کاربرد دارد. شما می‌توانید برای معرفی سایت خود در دیگر وب‌سایت‌های مرتبط از تبلیغات کلیکی استفاده کنید. همچنین با نمایش تبلیغات وب‌سایت‌های دیگر می‌توانید درآمدزایی کنید.

بنری و ثابت

در وب‌سایت‌های پرترافیک می‌توانید برای مدت‌زمانی به صورت ثابت، بنر و تبلیغات سایت خود را قرار دهید و از آن وب سایت بک‌لینک دریافت کنید.

بیلبورد

با وجود گسترش تبلیغات آنلاین، استفاده از بیلبوردها هنوز کاربردی است. برای دریافت مشاوره طراحی بیلبورد، شعار تبلیغاتی، اجاره بیلبورد و سایر موارد مرتبط با تبلیغات محیطی با کاژه در تماس باشید.

شبکه‌های اجتماعی

این روزها برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، پربازده‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی محسوب شده و بیشتر از سایر تبلیغات دیده می‌شود. دقت کنید که مخاطب‌شناسی مهم‌ترین قدم موفقیت تبلیغات در این پلتفرم‌هاست.

پیامکی

استفاده از پیامک‌های انبوه و تبلیغات پیامکی در معرفی کمپین‌های تبلیغاتی بسیار جذاب و موثر است. باتوجه‌به حجم زیاد پیامک‌های تبلیغاتی و اسپم، در انتخاب و استراتژی این نوع تبلیغات دقت زیادی داشته باشید.

محتوای تبلیغاتی

برای تبلیغات اینترنتی در شیراز از محتوای تبلیغاتی متفاوتی می‌توان استفاده کرد. وب‌سایت‌های مختلف باتوجه‌به حوزه‌‌های فعالیتشان می‌توانند از چهار نوع محتوای تبلیغاتی گرافیکی، ویدیویی، متنی و صوتی استفاده کنند.

3545756

گرافیکی

استفاده از تصاویر به دلیل سادگی و هزینه پایین تولید آن یکی از پرکاربردترین انواع محتوا است. محتوای گرافیکی تبلیغات اینترنتی، باید متناسب با هویت بصری وب‌سایت شما باشد.

ویدیویی

محتوای ویدیویی، تأثیرگذارترین نوع تبلیغات است و کاربران با آن بیشترین ارتباط‌ را برقرار می‌کنند. استفاده از این نوع محتوا برای سئو بسیار مفید است و می‌تواند بازدید سایت و شبکه‌های اجتماعی شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

متنی

تبلیغات با استفاده از محتوای متنی مانند رپرتاژ آگهی علاوه بر تأثیر تبلیغاتی و مطرح‌شدن کسب‌وکار و برند شما، برای دریافت بک‌لینک‌ و افزایش اعتبار وب‌سایت بسیار کاربردی است.

صوتی

استقبال از محتوای صوتی به طور روزانه در حال افزایش است. تبلیغات با به‌کارگیری این نوع محتوا در پلتفرم‌های انتشار پادکست و محتوای صوتی برای بیشتر دیده‌شدن کسب‌وکار شما کاربردی است.

ویژگی تبلیغات خوب

سادگی محتوا

تفاوتی ندارد که تبلیغات در کدام پلتفرم منتشر می‌شود. محتوای تبلیغات باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطبان بامحتوا ارتباط برقرار کرده و به‌سادگی هدف شما را متوجه شوند.

ترغیب کننده

محتوای تبلیغاتی در قالب‌های مختلف باید به اندازه کافی برای مخاطبان ترغیب‌کننده باشد و با طراحی CTA مناسب، بتوانیم به هدف خود دست پیدا کنیم.

مکان صحیح درج تبلیغ

وب‌سایت‌ها باتوجه‌به حوزه فعالیتی که دارند، باید بهترین پلتفرم را برای تبلیغات اینترنتی در شیراز انتخاب کنند. یک محتوای تبلیغاتی خوب در مکان نامناسب تمام اقدامات شما را بی‌نتیجه می‌گذارد.

ماندگاری در ذهن

تبلیغاتی خوب است که بتواند حتی با یکبار دیده‌شدن در ذهن مخاطب ماندگار شود. این ماندگاری باعث شده تا مخاطب ناخودآگاه در مواقعی که نیاز دارد به شما مراجعه کند.

واقعی بودن

زمانی تبلیغات اثرگذاری واقعی خود را دارد که مخاطب شما بتواند با آن ارتباط بگیرد. به همین دلیل باید محتوای تبلیغاتی شما به زندگی واقعی و نیازهای آن‌ها نزدیک باشد.

محتوای خلاقانه

خلاقیت در تبلیغات حرف اول را می‌زند! باتوجه‌به محدودیت زمانی در تبلیغات اینترنتی در شیراز، باید بیشترین خلاقیت را در کمترین زمان به کاربر ارائه داده و مخاطبان را برای انجام اقدامات هدف گذاریتان ترغیب کنید.

سوالات متداول

به مجموعه فرایندی که در اینترنت انجام می‌شود تا برند و یا خدمات و محصولات شما به عموم مردم معرفی شود، تبلیغات اینترنتی گویند.

قیمت و هزینه تبلیغات اینترنتی در شیراز نسبت به محتوا و مکان درج آن متغیر است. برای آگاهی از قیمت و تعرفه‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت کاژه تماس بگیرید.

مؤثر‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی در وب سایت، تبلیغات ppc و رپرتاژ آگهی بوده. در اینستاگرام هم تبلیغ توسط پیج‌های همکار و یا خدمات مشابه است.

سفارش طراحی سایت

تبلیغات اینترنتی

انجام تبلیغات اینترنتی در شیراز برای افزایش ترافیک و ورودی سایت و به دنبال آن افزایش فروش محصولات یا خدمات وب‌سایت‌ها ضروری است. یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات اینترنتی، تبدیل کاربران سایت به مشتری است. برای مثال می‌توان کاربرانی که قبلاً به وب‌سایت مراجعه کرده و خرید خود را ثبت نکرده‌اند را به مشتری تبدیل کرد. چرا که به طور معمول احتمال خرید بازدیدکنندگان از یک وب‌سایت در دفعات اولی که به وب‌سایت مراجعه می‌کنند کم است.

از دیگر مزیت‌های تبلیغات اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به مخاطبان گسترده‌تر
  • مقرون به صرفه برای هر بودجه
  • هدایت ترافیک هدفمند به وب‌سایت شما
  • اندازه‌گیری و دنبال‌کردن نتایج تبلیغات
  • به‌دست‌آوردن بانک اطلاعاتی از کاربران هدفمند
  • تبلیغات ۲۴ ساعته

در کاژه تبلیغات اینترنتی در شیراز با استراتژی اختصاصی و تولید محتوای هدفمند برای آن، به رشد کسب‌وکار شما اجرا می‌شود. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

مزایای تبلیغات اینترنتی در شیراز برای کسب‌وکارها

با گسترش روزافزون اینترنت، تبلیغات اینترنتی و آنلاین به‌مرور جایگزین تبلیغات سنتی را گرفت. به‌طوری‌که در آخرین آمار بازاریابی اینترنتی در سال 2022، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ سهم بیشتری از بودجه خود را صرف تبلیغات اینترنتی می‌کنند.

باتوجه‌به تعداد بالای کاربران آنلاین (که به‌صورت روزانه نیز افزایش می‌یابد) تبلیغات اینترنتی در شیراز برای انواع مختلف کسب‌وکار مزایای بسیار زیادی دارد. صاحبان کسب‌وکارها برای اینکه از رقبای خود عقب نیفتند و بتوانند در بازار خود با قدرت حضور داشته باشند، باید از روش‌های مختلف تبلیغات اینترنتی در شیراز و مزایای آن استفاده کنند.

 

  • دسترسی به مخاطبان گسترده‌تر

امروزه مردم عادت دارند اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و ... پیدا کنند. تبلیغات اینترنتی در شیراز راهی برای نمایش پیشنهادات خود در برابر تعداد زیادی کاربر آنلاین است. شما به‌راحتی می‌توانید تمام شیراز و کشور را از طریق اینترنت هدف قرار دهید.

  • مقرون به صرفه برای هر بودجه

در تبلیغات اینترنتی میزان بودجه‌ای که صرف می‌شود در مقایسه با تبلیغات سنتی، بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است. از سمت دیگر شما با هر بودجه‌ای دارید می‌توانید از یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین استفاده کنید؛ بنابراین هر شرکتی از یک کسب‌وکار خانوادگی کوچک گرفته تا یک شرکت بزرگ می‌تواند از تبلیغات آنلاین استفاده کند و از منابع مالی خود بیشترین بهره را ببرد.

  • هدایت ترافیک هدفمند به وب‌سایت شما

برخلاف رسانه‌های بازاریابی سنتی که بدون فیلترکردن برای همه تبلیغ می‌کنند، تبلیغات اینترنتی پیام را برای مخاطبان هدف‌گذاری شده خاص تنظیم می‌کند – افرادی که به‌احتمال زیاد به مشتری تبدیل می‌شوند. از سمت دیگر مهم‌ترین هدف تبلیغات اینترنتی در شیراز، افزایش ورودی و ترافیک وب‌سایت و در نهایت افزایش فروش از طریق سایت است. در نتیجه با توجه به اینکه تبلیغات آنلاین به‌صورت هدفمند و دقیق به کاربران نمایش داده می‌شود، در نهایت برای وب‌سایتتان منجر به ورود کاربرانی می‌شود که احتمال تبدیل آن‌ها به مشتری بیشتر از بقیه است.

  • اندازه‌گیری و دنبال‌کردن نتایج تبلیغات

با توجه به ابزارهای تبلیغات اینترنتی در شیراز، می‌توان جزئیات آن را دنبال کرده و نتایج آن را بررسی و اندازه‌‌گیری کرد. این موضوع برای هدف گذاری‌‌های مجدد و برنامه‌ریزی برای تبلیغات و بازاریابی مؤثر بوده و می‌توانید دقیقاً بازده تلاش‌ها و کارایی تبلیغات اینترنتی خود را با پلتفرم‌های تحلیل وب مانند Google Analytics اندازه گیری کنید.

  • به‌دست‌آوردن بانک اطلاعاتی از کاربران هدفمند

با تبلیغات اینترنتی هدفمند از کاربران هدف خود، یک بانک اطلاعاتی مناسب به دست می‌آورید که در صورت ورود ابتدایی آن‌ها به فروش منجر نشود، می‌توانید تبلیغات شخصی‌سازی‌تر و در زمان و مکان مناسب برای آن‌ها ارائه کرده و احتمال تبدیل آن‌ها به مشتری را بیشتر کنید.

  • تبلیغات ۲۴ ساعته

در تبلیغات سنتی و آفلاین، بازه زمانی نمایش تبلیغات شما محدود است. اما تبلیغات اینترنتی در شیراز محدودیت زمانی نداشته و هر زمان که کاربران آنلاین باشند، برای آن‌ها نمایش داده می‌شود.

 

انواع تبلیغات اینترنتی در شیراز

تبلیغات اینترنتی در شیراز انواع مختلفی داشته و می‌توانید از آن‌ها برای رسیدن به اهداف بازاریابی‌تان استفاده کنید.

  • بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM

پس از طراحی سایت و اجرای فرایندهای سئو، لینک صفحات وب‌سایت شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو یا همان SERP رتبه می‌گیرد. در بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM، همه چیز درباره رساندن صفحات وب‌سایت شما به جایگاه‌های بالای SERP است. این اقدامات هم می‌تواند به هم به‌صورت ارگانیک، که شامل تکنیک‌های سئو بوده و هم به‌صورت پولی است. یکی از اقدامات پولی SEM، استفاده از گوگل ادز است که برای هر کلمه کلیدی نرخ خاصی تعیین می‌شود.

  • ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال تأثیرگذارترین روش‌های تبلیغات اینترنتی است. می‌توانید کمپین‌های بازاریابی ایمیل خود را شخصی‌سازی، بخش‌بندی و با به‌کارگیری تست A/B آزمایش کنید تا مخاطبان خود را بهتر هدف قرار دهید.

  • تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

همان‌طور که از اسم آن مشخص است به معنی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و پینترست برای کسب‌وکارهای B2C و لینکدین برای کسب‌وکاری B2B است. شرکت‌ها اخبار و تبلیغات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به دو طریق برای مخاطبان هدف تنظیم می‌کنند:

 

  • به‌صورت ارگانیک: می‌توانید با مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای هدفمند و مرتبط با محصولات و خدمات کسب‌وکارتان، مخاطبان هدف خود را جذب کرده و آن‌ها را به مشتریان وفادار خودتان تبدیل کنید.
  • به‌صورت پولی: در این حالت، می‌توانید با نمایش پست‌های تبلیغاتی که بر اساس سن، جنسیت، فعالیت‌های موردعلاقه و سایر موارد مشترک مخاطبان خود، از عملکرد رسانه‌های اجتماعی برای تجارت استفاده کنید. البته این امکان در حال حاضر در ایران غیرفعال است.

 

  • تبلیغات بنری

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات اینترنتی در شیراز تبلیغات بنری در وب‌سایت‌های مختلف است. شما هم می‌توانید وب‌سایت خود را در دیگر سایت‌ها تبلیغ کنید و هم در وب‌سایت خود این کار را برای دیگر وب‌سایت‌ها انجام دهید.

 

 

تبلیغات اینترنتی در شیراز راهی مؤثر کمک به دیده‌شدن کسب‌وکارها

زمانی که در فضای آنلاین حضور دارید، باید در میان انبوهی از وب‌سایت‌ها خودتان را به نشان دهید تا مخاطبان هدفتان نیز شما را پیدا کنند. با پیاده‌سازی روش‌های تبلیغات اینترنتی در شیراز به دیده‌شدن خود در فضای آنلاین و افزایش فروشتان کمک کنید.

بیشتر بخوانید بستن پنجره
4.2/5 - (4 امتیاز)

جشنواره طراحی سایت

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

به  مدت محدود سایتتو با قیمت قالب آماده،
به صورت اختصاصی طراحی کن