فعال‌سازی اکانت رایگان سمراش و خرید اکانت سمراش پرو

فهرست
آیا می‌دانستید می‌توانید قبل از خرید اکانت پولی سمراش از نسخه رایگان آن استفاده کنید. وب‌سایت سمراش 7 روز طرح‌های Pro و Guru اکانت خود را به‌صورت رایگان به کاربران خود ارائه می‌دهد. بنابراین، می‌توانید از این ابزار به‌صورت رایگان امتحان کنید. در اینجا راهنمای فعال‌سازی اکانت رایگان سمراش به‌صورت گام‌به‌گام آموزش داده‌ایم:

مراحل دریافت نسخه رایگان Semrush (7 روزه):

مرحله اول: با استفاده از لینک زیر وارد سایت سمراش شوید. www.semrush.com مرحله دوم: در بالای صفحه روی دکمه sign up بزنید تا به صفحه ثبت‌نام هدایت شوید. حال باید اطلاعات خود را وارد کرده و یا از طریق اکانت گوگل خود وارد حساب کاربری خود شوید. 1 مرحله سوم: در صفحه باز شده باید یکی از پنل‌های سمراش را انتخاب کنید و بر روی دکمه Get free trial کلیک کرده تا بتوانید 7 روز اکانت رایگان و آزمایشی سمراش را دریافت کنید. 2 مرحله چهارم: در این مرحله باید اطلاعات کارت بانکی بین‌المللی وارد کنید. اگر کارت بانکی همچون پی پال ندارید می‌توانید از سایت‌ها‌ی خارجی اکانت پی پال افراد دیگر را دریافت کنید. توجه داشته باشید حتماً اکانت‌ها را آزمایش کنید تا تاریخ انقضا آن نگذشته باشد و یا بلاک نشده باشند. 3 با واردکردن اطلاعات بانکی، شما از 7 روز اکانت رایگان سمراش بهره‌مند می‌شوید.

ابزار Semrush چیست؟

Semrush یکی از برجسته‌ترین ابزار سئو و تحقیق رقبا کلمه کلیدی است که اطلاعات کاملی از وب‌سایت ما و رقبا خود ارائه می‌دهد. همچنین اطلاعاتی از بک‌لینک دریافت شده و کلمات کلیدی که در آن رتبه گرفته‌اید را نمایش می‌دهد. این‌همه امکانات سمراش نیست! این ابزار دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، ابزارهای بهینه‌سازی و برنامه‌های کاربردی تحقیق محور است که سئو سایت شما را آسان‌تر می‌کند.

با استفاده از روشی که در این مقاله گفتیم شما می‌توانید به سادگی و بدون هیچ هزینه‌ای اکانت سمراش را برای خود فعال کنید.

سمراش یکی از قدرتمند‌ترین ابزارهای آنالیز و تحلیل سئو است و هر سئوکار حرفه‌ای باید از این ابزار در فرایند سئو خود استفاده کند. 

برای فعال سازی اکانت رایگان سمراش فقط کافیه تمامی مراحلی که در این مقاله گفتیم رو اجرا کنید تا به سادگی به اکانت رایگان سمراش پرو دسترسی داشته باشید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

موضوعاتی که در مقاله " فعال‌سازی اکانت رایگان سمراش و خرید اکانت سمراش پرو " پوشش داده شد

بدون خرید اکانت‌های پولی از اکانت رایگان سمراش استفاده کنید. اگر قصد خرید اکانت semrush را دارید حتما قبل از خرید اکانت سمراش این مقاله را مطالعه کنید. خرید اکانت semrush خرید اشتراک ahrefs خرید اکانت ابزارهای سئو خرید اکانت moz اکانت فا اکانت اشتراکی moz خرید ابزار های سئو ابزار سئو اشتراکی خرید اشتراک ahref خرید اکانت kwfinder خرید اشتراک ahrefs فعال سازی اکانت رایگان سمراش

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان کاژه در7 روز هفته

جشنواره طراحی سایت

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

به  مدت محدود سایتتو با قیمت قالب آماده،
به صورت اختصاصی طراحی کن