با این 5 سایت لگوموشن و تیزر تبلیغاتی رایگان بسازید

فهرست

اگر می‌خواهید یک تیزر تبلیغاتی رایگان بسازید، بهترین راه استفاده از سایت‌های ساخت تیزر و ویدیو‌های آماده رایگان است که می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه یک ویدیو تبلیغاتی رایگان داشته باشید.

برای ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان تنها لازم است، تم پلیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و تصاویر و ویدیو‌های خود را جایگزین کنید. ما در این مقاله به معرفی 5 سایت برای ساخت انواع ویدیو به‌صورت رایگان پرداخته‌ایم که می‌توانید در مکان‌های گوناگون آن‌ها را منتشر کنید.

آیا ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار ما مهم است؟

همیشه تبلیغات یکی از لازمه‌های کسب و کار‌ها بوده که مؤثرترین نوع تبلیغات، تیزر‌های ویدیویی است که در قدیم این نوع محتوا به دلیل کم بودن رسانه‌ها تنها برای تلویزیون ساخته می‌شد؛ اما امروزه بیشتر تبلیغات ویدیویی در دنیای اینترنت و وب منتشر می‌شود و تأثیر بسیار زیادی در فروش ما دارد.

تیزر تبلیغاتی چیست و چرا باید آن را بسازید؟

معرفی و اطلاع رسانی درباره کسب و کار و خدمات شما برای رشد برند تجاری و افزایش درآمد یک اقدام حیاتی است. یکی از مؤثرترین اقدامات برای معرفی خود ویدیوهای تبلیغاتی است تا به‌صورت بصری داستان برند و محصول شما را به شیوه‌ای جذاب و قابل ربط بیان کنند.

ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است! هدف اصلی یک ویدیوی تبلیغاتی، تبلیغ یک محصول، خدمات، راه اندازی یا فروش است که بینندگان را تشویق به اقدامی کند. این نوع محتوا قطعاً ارزش سرمایه‌گذاری دارد زیرا رشد کسب و کار شما را سریع‌تر می‌کند.

چه طور تیز تبلیغاتی رایگان بسازیم؟

ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانند به افزایش درآمد و فروش بیشتر کسب و کار شما منجر شود. ما در این مقاله به معرفی 5 سایت معتبر برای ساخت رایگان لگو موشن و تیزر تبلیغاتی برای کسب و کارتان پرداخته‌ایم.

این نکته را در نظر بگیرد که شاید خروجی برخی از محتوا‌ها جذاب باشد، اما به هر حال این نوع ویدیو‌ها از تم پلیت‌های آماده ساخته می‌شود و به نحوی کپی است. پیشنهاد می‌کنیم اگر برند و کسب و کار‌ بزرگی دارید ساخت تیزر‌ تبلیغاتی خود را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر بسپارید.

برای ساخت تیزر تبلیغاتی کسب و کارتان همین حالا با کاشناسان آژانس کاژه تماس بگیرید.

ساخت تیزر تبلیغاتی با وب‌سایت و اپلیکیشن کانوا

سایت و اپلیکیشن Canva یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان است که به شما کمک می‌کند تا ویدیویی برای کسب و کار خود تولید کنید. این ویدیو‌ها را می‌توانید برای پلتفرم‌های گوناگون همچون وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی همچون یوتیوب، آپارات و اینستاگرام ایجاد و ویرایش کنید.

کار با این وب‌سایت بسیار آسان بوده و مناسب افراد مبتدی تا حرفه‌ای است که می‌توانند در عرض چند دقیقه یک تیزر تبلیغاتی خوب به‌صورت رایگان بسازند.

ویژگی سایت و اپلیکیشن Canva

  • قابلیت ساخت پست اینستاگرام، لگو موشن و تیزر تبلیغاتی
  • خروجی رایگان (با های‌لایت سایت canva)
  • بیش از 100 تم پلیت آماده و رایگان
  • پیش نمایش قبل از دانلود
  • قابلیت شخصی سازی ویدیو

وب‌سایت: www.canva.com

canva

Flexclip یک تیزر ساز رایگان و حرفه‌ای

وب‌سایت FlexClip به شما کمک می‌کند تا ویدیوها و تیزر‌های پویایی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خود تولید کنید. این وب‌سایت دارای صدها طرح و تیزرهای خیره‌کننده‌ای است که می‌توانید برای ساخت لگو موشن و تیزر‌ها تبلیغاتی شما مناسب باشد.

این وب‌سایت قابلیت این را دارد که بتوانیم به ویدیو‌های خود متن‌های فانتزی، جلوه‌های بصری شیک و موسیقی‌ اضافه کنیم تا تیزر حرفه‌ای و جذابی داشته باشیم. داشتن ابزارهای ویرایش این سایت به شما کمک می‌کنند تا تیزرها را آسان و به‌صورت رایگان ایجاد کنید.

با وب‌سایت Flexclip چه نوع ویدئوهایی می‌توان ساخت؟

  • تیزر‌های تبلیغاتی
  • لگو موشن
  • ساخت شمارش معکوس برای تیزر ویدیو
  • پخش تصاویر به‌صورت موشن و گالری

وب‌سایت: www.flexclip.com

flexclip

ساخت رایگان انواع ویدیو با وب‌سایت renderforest

با وب‌سایت renderforest که دارای طیف‌های گسترده‌ای از قالب‌های آماده است، می‌توانید در عرض چند دقیقه تیزر تبلیغاتی رایگان خود را بسازید. ساخت ویدیو در این سایت نیاز به هیچ‌گونه دانشی ندارد و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای در مرورگر خود بسازید.

چه نوع تیزر‌هایی را می‌توان با سایت renderforest به‌صورت رایگان ساخت؟

  • ویدیو‌های تایپوگرافی
  • تریلر‌های اکشن سینمایی
  • تیزر‌های تبلیغاتی رایگان
  • ویدیو‌های سه‌بعدی
  • ویدیو برای شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام
  • لگو موشن
  • ویدیو در قالب موبایل و لپ‌تاپ (مناسب معرفی وب‌سایت و اپلیکیشن)
  • و …

وب‌سایت: www.renderforest.com

renderforest

وب‌سایت animoto بهترین انتخاب برای ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان و انتشار در شبکه‌های اجتماعی

با Animoto تنها با کشیدن و رهاکردن عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی خود، تیزر تبلیغاتی جذاب بسازید. این وب‌سایت یکی از ساده‌ترین پنل‌های ساخت ویدیو را دارد که افراد با کوچک‌ترین اطلاعات می‌توانند ویدیویی برای کسب و کار خود تولید کنند. تم پلیت‌های این وب‌سایت بیشتر مناسب شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و یوتیوب است.

چگونه با Animoto یک ویدیوی تبلیغاتی بسازیم؟

  1. یک قالب ویدیو را انتخاب کرده و روی شروع کلیک کنید.
  2. عکس‌ها و ویدیوی ویژه خود را آپلود کنید.
  3. با تغییر رنگ‌ها، موسیقی، متن و افزودن لوگوی خود، ویدیو را شخصی سازی کنید.
  4. در انتها ویدیوی تبلیغاتی خود را تولید و به اشتراک بگذارید.

وب‌سایت: animoto.com

animoto

تیزر ساز آنلاین و رایگان Animazer

با چند کلیک ساده در وب‌سایت Animazer می‌توانید ویدیوها و استوری‌های تبلیغاتی متحرک حرفه‌ای و شگفت‌انگیز را برای اینستاگرام، فیس‌بوک، یوتیوب و دیگر پلتفرم‌ها تولید کنید. ویژگی‌های این پلتفرم شامل:

  • ساخت ویدیو باکیفیت 4k
  • ساخت فیلم‌های حرفه‌ای در چند دقیقه
  • بدون نیاز به مهارت خاصی
  • استفاده آسان از ویرایشگر تنها با کشیدن و رهاکردن
  • الگوی ویژه پست و استوری اینستاگرام
  • قالب‌های آماده برای معرفی خود و وب‌سایتتان

وب‌سایت: www.animazer.com

Animazer

انواع روش‌های ساخت تیزر تبلیغاتی

قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که اگر می‌خواهید خودتان تیزر تبلیغاتی بسازید، باید وقت زیادی صرف یادگیری و کسب تجربه کنید و در نهایت، اگر استعداد و پشتکار لازم را داشته باشید، می‌توانید پس از تمرین و ممارست زیاد تیزرهایی تبلیغاتی را خود بسازید. اما اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید از روش‌هایی که پیش‌ازاین برای ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان به شما معرفی کردیم استفاده کنید، در ادامه روش‌های دیگری برای ساخت تیزر به شما معرفی می‌کنیم:

  • استخدام موشن گرافیست: یک راه‌حل این است که کارمند موشن گرافیست استخدام کنید، برای این کار باید بودجه‌ای مجزا برای پرداخت حقوق وی در نظر بگیرید. همچنین، با گذر زمان، ایده‌های او ممکن است تکراری شود و به شما بهره‌وری کافی را ندهد.
  • سفارش ساخت تیزر به آژانس‌های تبلیغاتی: این روش نیز نیاز به تخصیص بودجه مجزا دارد و هزینه نهایی ساخت تیزر با این روش بستگی به عوامل مختلفی دارد. همچنین، مدت‌زمان تحویل ویدیو از زمان سفارش شما معمولاً ممکن است بین 10 تا 15 روز یا بیشتر طول بکشد، شما میتوانید برای دریافت مشاوره با شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی در شیراز تماس بگیرید.
  • ساخت تیزر تبلیغاتی با استفاده از ابزارهای آنلاین: راه‌حل دیگر برای شما استفاده از ابزارهای آنلاینی است که قبل از این به شما معرفی کردیم، این ابزارها از قالب‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تیزرهایی تبلیغاتی با کیفیتی بسازید.
5/5 - (5 امتیاز)

موضوعاتی که در مقاله " با این 5 سایت لگوموشن و تیزر تبلیغاتی رایگان بسازید " پوشش داده شد

سایت ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با موبایل، ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام رایگان ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای، ساخت تیزر تبلیغاتی با اینشات ساخت تیزر آنلاین بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی. ما در این مقاله به شما 5 سایت را برای ساخت لگوموشن و تیزر تبلیغاتی رایگان معرفی می‌کنیم و با بررسی این سایت‌ها می‌تونید تیزر تبلیغاتی خود را به صورت رایگان بسازید.
بهترین نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی اندروید، بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی، نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام رایگان ساخت تیزر تبلیغاتی با عکس برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای اندروید.

2 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید
    ممنون از سایت خوبتون
    فقط میخواستم چند نکته ای رو به عنوان یک کاربر خدمااون عرض کنم
    بعضی از قالب ها و مطالب هایی که گذاشتید از پوشش خوبی توش استفاده نشده و تحریک آمیزه
    من به عنوان یک کاربر اصلا دوست نداشتم همچین چیزایی توی یک سایت موفق وجود داشته باشه
    من خودم قالب هاتون که نیازم بود رو دوست داشتم
    ولی وجود همچین محتوایی در سایت آزار دهنده است
    لطف کنید برای اینکه سایتتون رشد خوبی داشته باشه از محتوای پوشیده و مناسب استفاده کنید
    اون موقع من کاربر هم میتونم راحت تر از خدماتتون استفاده کنم
    ممنونم
    ان شاءالله همیشه موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان کاژه در7 روز هفته

جشنواره طراحی سایت

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

به  مدت محدود سایتتو با قیمت قالب آماده،
به صورت اختصاصی طراحی کن